Kyllä on emäntä ollut aika laiska ,kun ei ole mun terveisiä kertonut.Olen kevään aikana käynyt muutamassa näyttelyssä Suomessa. Tykkäsivät tuomarit minusta punaisen nauhan verran. Mukaavaahan noissa näyttelyissä on ollut. Mulla oli vain keväällä ihan kauhea karvanlähtö eikä turkki ole vieläkään niin komea,kun noilla Eijan sivuilla.

Olen Vapusta lähtien ollut mökillä Urjanlinnassa ja Romeo on ollut pitkään mun kaverina. Taitavat kaikki neljä tulla muo Juhannuksena moikkaamaan ja tietysti myös Eija ja Calle.

Siellä on kyllä luontokappaleita paljon. Linnut sirkuttaa,Sorsat uiskentelevat poikasineen samoin

kuikka pari ja joutsen pari. Upeaa nähtävää. Yritän olla haukkumatta niitä.Keväällä  syntyi Porvooseen kuusi ihanaa pentua.suloisia .Mäkin olen nähnyt niitä .Nyt tuli kiiru . Illalla lisää ja kuvia kans..