370189.jpg370217.jpg

Eilen se suuri päivä sitten koetti ja minä täytin  viisi vuotta Aamulla oli kiva lenkki meidän lähi pelloilla. iellä voi telmiä vapaana.Kamera vain unohtui kotiin.Palattuamme aloitettiin sitten se lupaamani kakun syönti Romeon kanssa. Mun kakku oli vuorattu haimalla. Mullahan on se haimatauti ja sen takia mulla ei ole omia pentuja. Ei se mun elämää ole juuri haitannut.  Herkut on vähän rajallisempia.Romeolla ei tietenkään ollut haimaa. Nam,nam oli hyvää. Voitte kuvasta arvailla ,mitä siinä oli.

Ilta ulkoilun jälkeen kävi pieni huipennus päivälle.Me kaikki neljä oltiin tulossa sisään.Romeo ja Heli oli vielä kadun puolella pihalla. Mä olin Penan kanssa just mennyt sisälle.Ovet oli auki.Yks kaks hurahti auto peräkärryn kanssa meidän seläntakaa kävelytiellä. Me ei kumpikaan voida sietää niitä.Romeo karjaisi ja nykäisi. Heli lennähti selälleen,mutta piti tiukasti kiinni Romeon taluttimesta. Mä syöksyin auton perään ja haukuin kilpaa Romeon kanssa.Tulin sitteen haistelemaan ja nuolemaan emäntää ja tutkimaan ,miten sille kävi. Me kaikki pelästyttiin huisisti ,mutta kellekään ei onneksi sattunut mitään. Taas opittiin jotain. Tänä aamuna me ei lenkillä kumpikaan haukutti peräkärrylle. Heli oli tyytyväinen. Että sellainen syntymäpäivä se oli .