284553.jpgHei !

On ollut hyvin vilskeistä aikaa, Ensimmäinen uutinen on ,että minä sairastuin 15.11.2006. Yhtenä yönä mun oikea etu -ja takajalka eivät toimineet , niinkuin pitää.Siitä seurasi pari lääkäri reissua ja selvitys ,että halvaus. Sillä on kyllä hieno latinalainen nimi. Saatan joskus sen kirjoittaa ,mutta nyt ei etsitä papereita. Lääkäri suositteli vesikävelyä ja sinnehän me mentiin . Se oli tosi kivaa. Sen lisäksi alkoi hikijumppa.. Tuosta on nyt liki kolme viikkoa ja olen miltei parantunut.Lunta vaan odotellaan,että pääsen oikein kunnolla treenemaan.

Toinen juttu oli se ,että Hertta sai ne söpöliini pennut 20.11.2006. Olen tietysti vähän kade.Laitan yhden kuvan tähän.Ne oli tosi pieniä. Niitä on kaksi poikaa ja ovat jo kasvaneet kovasti. Ovat tosi söpöläisiä.

Sitten tuli  Rea ja Siiri meille kylään. Annettin Hertalle mamma loma ja Romeo jäi turvamieheksi Vaaralaan.Mulla on ollut kivaa tyttöjen Rean ja Siirin kanssa.Tosin kumpikin  sai vuoronperään mahataudin.Ei ole vielä tarttunut minuun ja toivon mukaan ei tartukaan. Onneksi lääkäreiltä on saatu hyvät hoito-ohjeet ja nyt  ne on melkein terveitä. Voi olla,että niilä on koti ikävä. Ne on olleet  jo yli kaksi viikkoa meillä. Nyt täytyy mennä iltalenkille,joten toisen kerran lisää.